۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۲۹۷۹۰
مدیر حوزه علمیه بناب:

 ماهیت جریان‌های تکفیری در مجامع بین‌المللی آشکار و رسوا شده است

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: ماهیت شوم و پلید جریان‌های تکفیری و سلفی در مجامع بین‌المللی آشکار و رسوا شده است.
داعش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب امروز در جمع طلاب این مرکز علوم دینی با اشاره به آخرین تحولات سیاسی در سوریه و عراق، اظهار داشت: با آشکار شدن ماهیت جنایات گروهک تروریستی داعش، جهانیان شاهد شکست این گروهک افراطی و ضداسلامی خواهند بود. 


وی جنایات، کشتار و فجایع گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه را مایه خفت و خواری نهادهای مدافع حقوق بشر در غرب دانست و خاطرنشان کرد: چرا امروز از جانب غرب و حامیان دروغین حقوق بشر هیچ صدایی برای دفاع از ملت مظلوم عراق و سوریه به گوش نمی رسد، مگر نه آن است که آنها خود حامی تروریست های داعش هستند.


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان این‌که ماهیت شوم و پلید جریان‌های تکفیری و سلفی در مجامع بین‌المللی آشکار و رسوا شده است، افزود: داعش با حمایت تمام عیار غرب و برخی از کشورهای منطقه‌ای، مسلمان‌کشی در ممالک اسلامی به راه انداخته و این مسأله ای نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.


وی با بیان این‌که استکبار و دشمنان اسلام همواره برای تحقق اهداف منطقه‌ای خود ابزارهایی در دست داشته اند، تصریح کرد: زمانی صدام، زمانی بن لادن و امروز داعش ابزار تحقق سیاست های خصمانه و جنایات غربی صهیونیستی در کشورهای اسلامی هستند که بایستی جهان اسلام هوشیار نسبت به توطئه های جدید دشمنان باشند.


مدیر حوزه علمیه بناب با بیان این‌که جریان‌های تکفیری از سوی علمای شیعه و اهل سنت طرد شده هستند، گفت: متأسفانه در این میان شاهد حمایت برخی از کشورهای منطقه مانند قطر و عربستان از چنین گروه های تروریستی هستیم که نشان از اوج حماقت سران رژیم های حاکم بر این کشورها دارد، قطعا آتش این فتنه دامن حامیانش را نیز خواهد گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با تأکید بر این‌که گروهک های تروریستی داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارند، گفت: تروریستی های تکفیری عمال رژیم های مستکبر غربی و منطقه ای برای تأمین امنیت رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی محسوب می شوند.


نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: آنچه مسلم است؛ پس از سوریه و عراق نوبت به کشورهای حامی داعش خواهد رسید تا دست پروده‌ هایشان بر علیه آنها اقدام به جنایت کنند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری آل‌سعود رسوایی را برای خود به ارمغان آورده است./935/203/ب2

ارسال نظرات